domingo, 16 de octubre de 2011

Vergonzoso...

Copa gironina Llagostera.
Como cada domingo ya, voi con muchissimas ganas y mentalizado, y mas si voi junto a Miquelet hacia la carrera.
Llegamos a llagostera, muchissimo ambiente, pero alli los de siempre... Calentamos bien, mejor que nunca creo, y vamos hacia la linia de salida.
Una vez alli la hora prevista era a las 9:30, vale de entrada hemos salido casi a las diez, porque el señor de la moto (en trafach tienen gps muy bien de precio) no se donde co... estaba.
Salimos neutralizados por el centro del pueblo hasta que llegamos a un caminito de arena y alli hacemos la parrila.
Se da el pistoletazo y vamos Colomer, Yo, Vinyes, Alemndros, Miquelet entre otros, alternando alguna posicion, poco a poco nos distanciamos unos segundos de los demas, salida llana con cuervas y alguna bajadita. La cosa pintaba muy muy bien, ibamos los cinco y yo iba comodissimo y muy confiado, hasta incluso no podia evitar una sonrisilla en mi cara...jaja.
Lo FLIPANTE (no tiene otro nombre) es cuando de repente la moto se para y nos dice: "Nose on anem!!no hi ha cintes!!" no me lo podia creer...llevabamos casi 5km, me encontraba genial, y tenenemos que hoy esto? y detras nuestro un grupo de 15 o mas corredores! Miquelet comenta: "Lo que hauriem de fer es plega y que els do...."
No me creia que estaba pasando, retrocedemos a fondo ya y cuando nos incorporamos al circuito rondabamos quizas la posicion 40 o 50... el de la moto no habia visto la cinta!! Pero joder se supone que el de la moto se sabe el circuito no?...pfff.
Nos ponemos ha recuperar como locos, lo buenos esque ibamos los de cabeza juntos, y como el ritmo habia aumentado alguna flaqueaba y se quedaba.
Adelantando gente por donde solo cabia una bici...debido a eso quizas me tengo que parar y quitar una hilo o cuerda enrollada en el cambio! Joder me habia quedado solo para poder recuperar!!
Cuando quito la cuerda me pongo en "modo agonia" jaja y a empezar a adelantar gente, pero aqui no acaba todo noooooo. Lo peor estaba por venir...
Que vayas a fondo... y que encima tengas que ir retrocediendo porque cada vez te colabas y te perdias..? que pasa? pensaba al final, que tras perderme 4 o 5 veces el tonto era yo, pero cada vez que retrocedia me encontraba gente que venia de frente, y cuando llegabamos al cruze que nos habiamos pasado... me paraba y pensaba: Haber donde esta la cinta?!! tenias que andar buscandolas...
Cuando llevaba un rato sin perderme(que triste) veo a miquelet, en la subida de sant grau, y me engancho y por fin parecia una buena carrera, no en mi posicion pero las sensaciones y la compañia eran las de cabeza.
Supongo que de los nervios en una curva antes de una subida me cuelo y tengo que hacerla a pie y Miquelet en bici ( si hubiese habido tiza en el suelo no me hubiese colado!!) por esto Miquelet y otros me cojen unos segundo y como vamos entre bosque no los veo. Voy solo y me vuelvo a equivocar en otro cruze....penoso.
Lo siento, me sabe mal, pero una carrera super mal organizada, fatal, muy mal hecho todo! Mira si esta todo mal hecho que en la camiseta pone Copa gironina 2012!fijaros!!!! jaja.
Volviendo a la carrera, voi perdido hasta que doi la vuelta y me encuentro que vienen dos calentitos, Cudi y otro. La gente se perdia! Todooooooos! por algo sera no?
Llegamos a la meta y unas caras...unos comentarios....en fin. Mejor olvidar este domingo y dejarlo como que hemos ido hacer una ruta en btt por llagostera... Pena.

13 comentarios:

  1. Ramon, aquest mateixos van fer una crítica ferotge de la cursa de l'Estartit. En quant la camiseta, aixó és el colmo, a més, s'han quedat sense camisetes (jo no en tinc)

    Salut.

    ResponderEliminar
  2. Tranquil l'any que ve donaran la mateixa camiseta!jaja
    Y a sobre aixo de l'Estartit... ya et dic, quedarse amb que ha fet un bon dia y em fet rutilla per llagostera, ens veiem a sant marti!!

    ResponderEliminar
  3. Nooooois, aquesta cursa NO l´ha organitzat els de la cursa per parelles que es fa pels voltants de nadal , i si no pregunteuli al Mikelet que la va guanyar l´any passat i us dira quin nivell d´organitzacio tenim, per tant no ens poseu na nosaltres en el mateix sac.

    ResponderEliminar
  4. Les crítiques de Medina Llagostera a la cursa de l'Estartit estan fora de lloc... les crítiques han de ser constructives.
    I ara, ja ho veieu, es troba que han criticat ferotgement un error d'organització a l'Estartit (en un punt concret del circuit) i ells cometen altres errors : les crítiques han de ser constructives.

    Atenció amb Llagostera : Hi ha un altre club, el Club BTT Llagostera, que també organitza Marxes, i fins ara sembla que ho ha fet bé.
    No tenen res a veure amb Medina Llagostera : No cal confondre les dues entitats.
    Els del Club BTT Llagostera estan treballant en una MARXA (per parelles : equips de 2) pel dia 11 de desembre.
    No deixeu d'anar-hi per una "mala sensació" amb Medina Llagostera; jo mateix he participat en les altres 3 marxes per parelles a Llagoster i sempre he sortit és que content : samarreta tècnica, avituallament, esmorzar, bon marcatge del circuit.
    http://www.bttllagostera.cat

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  6. Medina Llagostera no te res a veure amb el club BTT LLAGOSTERA aixó que quedi clar...

    El club si que ho monta genial, espero que en Medina hagi quedat esquermentat i que no es cregui el que no és...
    Si aneu a la seva botiga el tracte és inmillorable (parlant amb ironia!)


    Visca el CLUB BTT LLAGOSTERA!

    ResponderEliminar
  7. Marxa per parelles en portu dos, i nomes di que impecables! Yo votu que el club ciclista btt llagostera organitzi plenament la copa gironina 2012! Aixo si cambieu de samarreta que s'han avançat! Jaja
    Mersi pel comentari y per haber-ho deixat ben cla, fins la proxima!

    ResponderEliminar
  8. Ja ja ja, ya les esta bien a esta clase de alimañas que se dedicaron a criticar una muy buena organizacion solo por un fallo en un punto concreto....

    David Benitez

    ResponderEliminar
  9. Ya ves la señalizacion, fatal, fatal ...
    Nosotros tambien nos pasemos en una curva que parecia que ibamos bien pero despues de unos km ni rastro de cintas ni yeso, ale! a recular . Las ultimas carreras escaquean que da gusto las marcas para guiar a la gente, hay momentos que si vas solo realmente te paras a pensar si vas bien o no por el camino.

    ResponderEliminar
  10. Bones a tothom, veient les crítiques, constructives o no, que està fent tothom, queda clar que la Copa Gironina va anar malament. Com a membre del club BTT Llagostera em sap greu, tant pels participants com pels organitzadors perquè estic convençut que a l'Òscar li ha de saber greu que tot el seu esforç hagi quedat pràcticament en res. Veig que ja ha quedat clar però, que Medina Llagostera i Club BTT Llagostera som dues entitats diferents, cadascuna amb les seves virtuds i errors, però que no se'ns ha de confondre i tampoc volem que ens confonguin. Com bé sabeu tots, els del BTT Llagostera ja fa una colla d'anys que montem curses i marxes, sobretot marxes no competitives i, fins ara i toco fusta, la gent ha quedat contenta. Per això us animo a que torneu a venir a la marxa per parelles que tornem a muntar perquè hi ha molta penya que s'hi està deixant les banyes perquè quedi bé i us agradi, tot i que això, com s'ha demostrat perquè de ben segur que des del Medina Llagostera s'hi van esforçar de valent, no és garantía d'exit, sí que hi ajuda. Apa, salut!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Dons, si no sap organitzar curses, a la botiga t'enganya i quan reclames t'engega, que no s'hi dediqui

      Eliminar
  11. nomes dir que els del medina llegostera els agrada critica molt les coses sense mira radera l'esforç que hi ha i mira molt critica la cursa de l'estertit pero aquesta a sigut la pitxor organitzacio qe he vist mai.
    a sobre en el seu blog diu qe en el km 12 les posicions eren totalmen normals jaajajajajaaj

    ResponderEliminar
  12. Ramon tio ets un priviliegiat, parlen de tu al blog d'en Medina. Segons diu l'Oscar tu vas ser l'unic que no va poder recuperar després de la pàjara del motorista.... jajaja... no tenen tela aquets de Medina....
    Rao:
    "Qui no s'ho cregui que compari i pensi en la duresa i la segona part de pedalar i collons baixant"
    http://medinallagostera.blogspot.com/

    Quin poca vergonya està fet!!! tot son escuses i cap disculpa...!! aixi li va !!!

    Gas Ramon!!!

    ResponderEliminar